"Психология на маркетинга" ще те пренесе в един нов свят на позитивно въздействие
Не пропускай конференцията, на която ще разбереш причините, които ни карат да предпочетем един бранд пред друг, защо купуваме емоционално и защо рационално.
Ще обвържем потребителското поведение с рекламните послания.
Ще научиш как с прилагането на техники, които базирайки се на потребителското мислене и действие, ще продаваш повече, и ще придадеш допълнителна стойност за твоя бизнес.
Защото ако знаеш как мислят хората, ще можеш да въздействаш върху решението им за покупка.
Очакваме те! Запиши се сега!
- Ще чуеш вдъхновяващи лекции
- Ще видиш практически демонстрации
- Ще се докоснеш до 8 водещи лектора
- Ще се запознаеш с новите тенденции в психологията и маркетинга
- Ще откриеш нови възможности пред себе си
- Ще срещнеш нови приятели
ПРОГРАМА
Сесия Лектор Начало
1 Регистрация - 8:00 - 9:00
2 Невромаркетингът и потребителското поведение Станимир Андонов 9:00 - 10:15
3 Какъв купувач е мозъка ни? Антонина Кардашева 10:15 - 11:15
4 Кафе пауза от Нестле - 11:15 - 11:30
5 Образната култура, тактическо предимство във времена на стратегии Венцислав Петров 11:30 - 12:30
6 Обедна почивка - 12:30 - 13:30
7 Как да влияем чрез съдържание Любомир Любомиров 13:30 - 14:30
8 NLP техники за създаване на хипнотично съдържание Ангел Лазаров 14:30 - 15:30
9 Майка ми прави най-добрата торта Йордан Жечев 15:30 - 16:45
10 Кафе пауза - 16:45 - 17:00
11 VRязване в съзнанието Христо Шомов 17:00 - 17:45
12 Единна хармония – цвят и музика Димитър Христов 17:45 - 18:45
13 Коктейл със ... - 18:45 - 19:30