Tickets for Диамантените правила на Комуникацията – Не знаят за вас, а Искате резултати

Рослин Димят Хотел Варна - зала Дарзалас, , Варна

Диамантените правила на Комуникацията – Не знаят за вас, а Искате резултати

Duration

Start: 2025-02-05 13:00

End: 2025-02-05 17:00

Place

Рослин Димят Хотел Варна - зала Дарзалас, , Варна

For the event


  IN TEAM   - с проф. Евгени Станимиров
Интерактивно събитие и подкаст на живо

 

  Без лимити за професия и йерархия  

 

УСПЕХЪТ, ЩАСТИЕТО, МЕЧТИТЕ -  БИЗНЕСЪТ, КЛИЕНТИТЕ, ЦЕЛИТЕ - АЗ

Вълнуваща среща с един модерен професор с чувство за хумор и иновативен поглед към бизнеса, ректор на Икономически университет-Варна и зам.-председател на УС на Съюза на икономистите в България.

Маркетолог с международен опит като ръководител на проект по иновативна съвместна програма с Nottingham Trent University (Великобритания) и координатор на програмата UIF по предприемачество, креативност и иновации на Stanford University, Калифорния (САЩ). Водил  лекции към: Nottingham Business School (Великобритания); Висше училище по приложни науки, Вормс (Германия); International University (Sarajevo – Bosnia and Hercegovina); ISAG – European Business School (Португалия).

Автор на книгите: Многомерна стратегия за вашия бизнес; Белите петна в бизнеса и Бизнес в бързата лента.

 


 

 Първа част:  КОМУНИКАЦИЯ – НЕ ЗНАЯТ ЗА ВАС, А ИСКАТЕ РЕЗУЛТАТИ!

ü  Какъв е проблемът на гениите, които са признати посмъртно?

ü  Защо се налага да излезем от караоке клуба и да спрем да припяваме онова, което казват конкурентите и клиентите?

ü  Да използваме диамантеното комуникационно правило – 8П.

ü  Комуникация от типа „изпиране чрез накисване“.

ü Практически комуникационни съвети.

Интерактивна игра между участниците 

 Втора част:  ПОДКАСТ на живо с проф. Евгени Станимиров 

 

 Трета част:  КРЕАТИВНОСТ И ИНОВАЦИИ – КАК РЕНОВИРАМЕ, БЕЗ ДА ПОЗНАВАМЕ ОСНОВНАТА СИ СЪЩНОСТ?

ü  Какво търсят клиентите – различие или уникалност?

ü  Да станем по-креативни, но как?

ü  Иновациите са хубаво нещо, но кой плаща сметката?

ü  Основна същност или основни компетенции – на кое да заложим?

ü  Иновации или реновации – защо си въобразяваме, че откриваме топлата вода?

Интерактивна игра между участници

 

 

 

]