Не пропускай конференцията „Психология на маркетинга", на която ще разбереш причините, които ни карат да предпочетем един бранд пред друг, защо купуваме емоционално и защо рационално.
Ще обвържем потребителското поведение с рекламните послания. Ще научиш как с прилагането на техники, които базирайки се на потребителското мислене и действие, ще продаваш повече, и ще придадеш допълнителна стойност за твоя бизнес.
Защото ако знаеш как мислят хората, ще можеш да въздействаш върху решението им за покупка. Вълнуващо, нали? На практика е лесно и приложимо, когато знаеш правилните инструменти за въздействие.
Ако всичко това те заинтригува и искаш да го приложиш в своя бизнес, това е твоето събитие. Единствено от теб зависи дали искаш да успееш и да бъдеш няколко крачки пред конкуренцията. Ела и вземи от опита на едни най-добрите лектори в своята област в България.
ПРОГРАМА
8:00 - 9:00 - Регистрация
9:00 - 10:15 - Невромаркетингът и потребителското поведение - Станимир Андонов
10:15 - 11:15 - Какъв купувач е мозъка ни? - д-р Антонина Кардашева
11:15 - 11:30 - Кафе пауза с Bianchi Coffee
11:30 - 12:30 - Образната култура, тактическо предимство във времена на стратегии - Венцислав Петров
12:30 - 13:30 - Обедна почивка
13:30 – 14:20 Марките трябва да спрат да говорят - Ангел Искрев
14:30 – 15:30 NLP техники за създаване на хипнотично съдържание - Ангел Лазаров
15:30 – 16:45 Майка ми прави най-добрата торта - Йордан Жечев
16:45 – 17:00 Кафе пауза с Bianchi Coffee
17:00 – 18:00 Как да влияем чрез съдържание - Любомир Любомиров
18:00 – 18:45 Защо бранда трябва да разказва истории? - Ангелина Пенкова
18:45 – 19:30 VR – настояще, а не бъдеще! - Боян Милушев
Поръчка с Paypal вкл. Кредитни и дебитни карти без регистрация
Epay, EasyPay, ATM (Банкомат), Visa или MasterCard
Куриер и наложен платеж
Банков превод
Мрежа от Каси
Декларация за придружител на непълнолетни
Поръчка с Борика (Кредитни и дебитни карти без регистрация)
Как да разделя билетите си на отделни файлове?
Как да използвам закупен ваучер от Билет Бг
Как да направя поръчка, когато имам Промо код?