Въздействащото осъзнато слушане в практиката на успешните служители

Продължителност
Старт: Събота 25 Април 2020 10:00 Край: Събота 25 Април 2020 17:00

  • image

ЗА СЪБИТИЕТО

Еднодневен тренинг за мениджъри, ръководители на екипи, HR специалисти, бизнес треньори и организационни консултанти и всички, които искат да водят успешна комуникация в професионален план.

 

Кога: 25 април 2020 година

Къде: София, Обучителна база на АСЕС

Сертификат: Да

 

Анотация:

Тренинг програмата е с изцяло практическа насоченост и цели усъвършенстване на разбирането за значението на осъзнатото и рефлексивно изслушване като основен компонент в комуникативния репертоар на всеки съвременен мениджър и овладяването на микро-уменията за активно, осъзнато и рефлексивно изслушване нужни за пълноценна комуникация в междуличностен, групов и организационен контекст. Акцент в програмата е ученето чрез практически ориентирани концептуални модели с максимално приближение до основните роли в комуникацията на мениджъра, сюжетно-ролеви игри и бизнес симулации, последвани от групови дискусии, сесии за критериална автоиагностика и обратна връзка в учебната група.  

 

За да можеш да си успешен комуникатор трябва да си усвоил перфектно изкуството да слушаш.

 Правилното разбиране на информацията и последващото й реализиране в действия минава първоначално през процеса на осъзнато слушане. Овладей спецификите на пълноценната комуникация в организирания от Assess еднодневен тренинг, където ще бъдеш въвлечен в практически концептуални модели, ролеви игри и теоретични ситуации, които ще оформят бъдещия ти стратегически подход по време на общуване в бизнес среда, а и извън.

 Събитието цели да обучи мениджъри, тийм лидери, HR специалисти, консултанти, както и всеки заинтересован в самоусъвършенстването си като комуникатор, на търпение и адекватно преценяване на ситуацията в комуникационен аспект.

Този подход би помогнал на вътрешно-корпоративното или бизнес общуване да придобие осъзнат и целенасочен облик, отправен към позитивно за теб развитие на всеки казус. Обучението се стреми да покаже силата на слушането и внимателното пресмятане на ситуацията, спрямо чутото. Особено внимателно ще бъде засегната ролята и същността на емоционалната интелигентност при ефективното справяне в конфликтни ситуации, което да подобри средата на работа или комуникация.

 Ползи от участие в тренинга:

  • ще придобиеш теоретични и практически познания в областта на ефективната комуникация;
  • ще имаш възможността да развиеш и/или допълниш уменията си да водиш успешна комуникация с „трудни“ клиенти като цяло;
  • ще се научиш как да бъдеш по-добър слушател и да водиш общуването си с околните в желаната от теб посока.



Цена за един участник: 290 лв. /с вкл. ДДС/

Водещи: д-р Пламен Димитров, Георги Атанасов

Всеки участник получава сертификат в края на обучението!

Местата са ограничени!

За повече информация: trainings@assess.bg

 

Място

Assess , България, София, бул. „Черни връх“ 47, 1407 Промишлена зона Хладилника, София