

Обучението „Управление на човешките ресурси, мениджмънт, организационно консултиране” на Ен Джи Би – Академия подготвя участниците за реализация в три практически посоки, но стъпвайки на една и съща теоретична база – организационната психология.
Предимство на курса е подготовката ви едновременно в три професии – управлението на човешките ресурси, мениджмънта, консултирането – и реализацията ви според вашия натюрел, а при наличието на повече възможности – и в трите области:
По всички индикации изглежда, че в условията на дефицит на време за съвременника ни сме направили сполучлив избор, като сме достигнали до единството в тези три организационни направления и сме спестили много разтакаване, повторения на едни и същи теми, досада и … средства.
Обучението издържà проверката на времето – настоящият випуск е 11-ти по ред, а през модулите му са преминали 420 сертифицирани курсисти, които в момента се реализират като управляващи собствен бизнес, мениджъри, специалисти в отделите по Човешки ресурси, консултанти.
Техният успех се дължи на дълбоката промяна, която настъпва в разбирането им за професионализма, бизнеса и себе си в резултат на аудиторните занимания, диалогичния стил на обучението, умелото и професионално преподаване и водене на курса.
След завършването му участниците разполагат с всички материали, необходими им за самостоятелна професионална реализация – теоретични знания (14 тематични модула), диагностични методи (74), симулации, игри, казуси (80), 14 разработки на двудневни тренинги по всеки от тематичните модули. Всичко това те получават при записването си в курса в три подробни учебника, за да могат, когато завършат обучението си, да имат лесна и надеждна опора в личната си реализация.
В методологическо отношение водещият принцип на обучението е въплътен в сентенцията на Парацелз, че „теория без практика е като светец, който не е направил нито едно чудо”. В отговор на спецификата на материала и потребностите на участниците, курсът включва практика в базовите организации на Ен Джи Би–Академия по актуални проблеми на клинта: диагностика, разработване на проекти за развитие на организациите, интервенции, съобразени с проблемите на организацията и пр. Работи се отговорно и конструктивно с клиенти.
Обучението представлява 6-месечен курс, който се организира в 14 съботно-неделни сесии (през седмица) с общ хорариум 224 часа.
ЦЕЛЕВА ГРУПА:Приемат се кандидати с изявен интерес и способности в консултирането, управлението на човешките ресурси, мениджмънта, които заемат или желаят да заемат водещи позиции в организацията и които се нуждаят от повишение на квалификацията си и усвояване на нови знания и умения – базисни и за напреднали:
УЧЕБНИК:Наличие на учебник в три части, съдържащ всичките модули на курса, както и пълен набор игри, тестове, симулации, казуси, теоретични и практически знания. Всеки модул има разработен сценарий за двудневен тренинг. Вие най-добре можете да оцените какво представлява и какво ви дава този труд, след като се запознаете с него – http://ngbconsult.com/book-1.
ТЕМАТИЧЕН ОБХВАТ НА ОБУЧЕНИЕТО:
7. Корпоративно предприемачество – специфика, моделиране, управление. Бизнес-план. Личностен профил на предприемача.
![]() |
ВОДЕЩ: ОПИТ:
|
Поръчка с Paypal вкл. Кредитни и дебитни карти без регистрация
Epay, EasyPay, ATM (Банкомат), Visa или MasterCard
Куриер и наложен платеж
Банков превод
Мрежа от Каси
Декларация за придружител на непълнолетни
Поръчка с Борика (Кредитни и дебитни карти без регистрация)
Как да разделя билетите си на отделни файлове?
Как да използвам закупен ваучер от Билет Бг
Как да направя поръчка, когато имам Промо код?