ЛЮБИМИТЕ МАРКИ

За събитието

УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ:

Първи етап: Потребители са онези, които чрез гласуване определят кои марки ще участват в надпреварата за най-предпочитан бранд в различните категории. Допускат се максимум 10 бранда в категория. Този етап е безплатен за всички участници.

Втори етап: Във втори етап продължават онези номинирани марки, които са събрали най-много гласове на първи етап, като заплащат еднократно 340 лева без ДДС.

Трети етап: В трети етап продължават Топ 3 любими марки от всеки отрасъл, като заплащат еднократно 430 лева без ДДС.

Лого на заглавната страница в сайта на „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ":

Цена за едно лого: 270 лв. без ДДС

Период на активност на рекламната фаша: една година

Размер на логото: 120 х 125 px - png, gif или jpeg формат

Рекламен банер на заглавната страница в сайта на „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ":

Голям банер (хоризонтален): 490 лева без ДДС за 10% ротация (728 x 90 px, горе)

Малък банер (вертикален): 390 лева без ДДС за 10% ротация (200 х 200 px, дясно)

Период на активност на банерите: една година

Банерите трябва да са в png, gif или jpeg формат.

 

Над 22 000 хиляди души посочиха предпочитаните от тях брандове във втори етап на 14-то издание на единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. В рамките на 8 дни (от 6 до 13 юни) общо 264 марки в 44 категории се бориха за продължаване във финалния кръг на конкурса. В този кръг потребителите имаха възможност да посочат до три от общо 6-те бранда в отделните категории, като трябваше да гласуват в минимум 25 категории. Топ 3 брандовете, събрали най-голям брой гласове, продължават в трети, последен етап от класацията, който ще стартира на 19 юни и ще продължи до 25 юни, включително. А резултатите от него ще покажат любимите марки на българския потребител в съответните категории, както и ЛЮБИМАТА МАРКА за 2023 година.

Резултатите и точния брой гласове, даден за всеки бранд във втори кръг, можете да видите тук: https://mylovemarks.eu/results.php.

В категория ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ продължаващите брандове са Tullamore D.E.W., Уиски Grant's и Glenfiddich. В новооткритата тази година категория ПЕНЛИВО ВИНО И ШАМПАНСКО в Топ 3 се класират ПЕНЛИВО ВИНО BOTTEGA, ШАМПАНСКО Piper-Heidsieck и Пенливо вино Просеко V8+ Sior Sandro Extra. Предпочитаните ВИНА И ВИНАРСКИ ИЗБИ са Domaine Laroche (Франция), Зеланос (България) и All Wine Star. Любимите МИНЕРАЛНИ И БУТИЛИРАНИ ВОДИ на българския потребител са Хисар, Михалково и Велинград. Предпочитаните Топ 3 марки КАФЕ И ТОПЛИ НАПИТКИ са Spetema, Kimbo и Balevski&Kirov. Продължаващите финалната надпревара ЯДКИ, ГРИЗИНИ И СНАКС са Ядки Детелина, Гризини SaLza и Ядки Елит. В Топ 3 на ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ продължават Бисквити Еверест, Бисквити Анелия и Бисквити Закуска. Любимите на потребителите ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ – ВАФЛИ И БИСКВИТИ са Бисквити „Coffee” - Sweet plus, Бисквити Еверест и Вафли Чудо. А в ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ – БОНБОНИ на финал отиват Теменужка, Лимонови резанки и Лукчета.

Във финалния кръг МЕСНИ ПРОДУКТИ продължават Деликатес Житница, Месни продукти „Българска ферма” на Billa и „Шеф месар“ на Kaufland. Надпреварата в категория МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ в следващия етап ще бъде между Олимпус, Домлян и кашкавал от Краве Мляко Clever на Billa. Сред най-предпочитаните МАЙОНЕЗИ, ЛЮТЕНИЦИ И СОСОВЕ са Майонеза Краси, Лютеница „Брей!” на Kaufland и HOT FARM. А във ВЕГАН, БИО И НАТУРАЛНИ ПРОДУКТИ продължават Balevski&Kirov, K-take it veggie и Alpro. Продължаващите марки в категория КОЗМЕТИКА са Biotrade, Sebamed и Кря Кря. А в раздел БИО И НАТУРАЛНА КОЗМЕТИКА финалисти са бебо, Balevski&Kirov и bevola naturals®. В категория БЕБЕШКИ И ДЕТСКИ ПРОДУКТИ на финал отиват брандовете Kuniboo® на Kaufland, Sebamed и бебо. В отрасъл БЯЛА И ЧЕРНА ТЕХНИКА най-голям брой потребителски гласове във втори кръг събраха ТЕКА, SAMSUNG и AEG.

Предпочитаните ЗАВЕДЕНИЯ на българския потребител са Happy Bar & Grill, Бирария Jägerhof и Щастливеца. Продължаващите брандове в раздел ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ И ИНТЕРНЕТ са А1, Yettel и Vivacom. В категория ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ първенството до момента държат ЗАД Армеец, ДЗИ и Групама Застраховане. А в топ 3 на ЗАСТРАХОВАТЕЛНИТЕ БРОКЕРИ у нас се нареждат за поредна година SDI - Застрахователен брокер, Мусала Иншурънс Брокер и I&G Brokers. В сравнително новата, но актуална за класацията категория ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ ПРОДУКТИ финален спринт ще проведат ХЕТТРИК, Мусала Иншурънс Брокер и Булстрад Виена Иншурънс Груп; Здравна застраховка Groupama Vita, Групама Застраховане и Лечение без граници, „ДЗИ – Животозастраховане“ EАД. Финалистите в категория БЪЛГАРСКА МАРКА са SDI Застрахователен брокер, TEODOR и TESY.

За любима БЪЛГАРСКА МАРКА – ХРАНИ И НАПИТКИ – КОМПАНИЯ в трети кръг продължават Happy Bar & Grill, Захарни заводи Горна Оряховица и HOT FARM. А в раздел БЪЛГАРСКА МАРКА – ХРАНИ И НАПИТКИ – ПРОДУКТ на финал отиват Деликатес Житница, Захар Сладея и „Брей!“ на Kaufland. В категория ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ в ТОП 3 продължават Бронхостоп, ГелоМиртол и Smecta. А финалисти в раздел ВИТАМИНИ И ХРАНИТЕЛНИ ДОБАВКИ са Balevski&Kirov, 36.6 HEALTH Витамин С + Цинк + Селен + D3 и Магнерот. Сред най-уважаваните ФИНАНСОВИ ИНСТИТУЦИИ у нас се нареждат Fibank, Инвестбанк и tbi bank. А най-престижните компании във ФИНАНСОВИ УСЛУГИ И ТЪРГОВИЯ са SDI Застрахователен брокер, Tavex и Easy Credit. Продължаващите в последния етап на състезанието ФИНТЕХ КОМПАНИИ са Credissimo, NEXO и Easy Credit. А в отрасъл IT КОМПАНИИ И СОФТУЕРНИ ПРОДУКТИ потребителите са предпочели в трети кръг да продължат Hewlett Packard Enterprise Company, Power Partner Solutions и Tek Experts. В раздел ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ на финал отиват 366.BG - ОНЛАЙН АПТЕКА, sopharmacy.bg и balevski.eu.

Финалната права от ТЪРГОВСКИТЕ ВЕРИГИ пресякоха Kaufland, BILLA и Sport depot. В особено оспорваната категория ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ – БЪЛГАРСКА КОМПАНИЯ във финалния етап продължават Happy Bar & Grill, SDI Застрахователен брокер и ТЕСИ ООД. А предпочитаните ЛЮБИМИ РАБОТОДАТЕЛИ – МЕЖДУНАРОДНА КОМПАНИЯ са Kaufland, Hewlett Packard Enterprise Company и ИКЕА България. В категория ИНОВАТИВНИ МАРКИ финалисти тази година са SDI Застрахователен брокер, Kaufland и Дентална Близалка dr. Cvety. А в категория ИНОВАТИВНИ МАРКИ – ХРАНИ И НАПИТКИ потребителите изпратиха на финал Happy Bar & Grill, Balevski&Kirov и HOT FARM. В СОБСТВЕНИ МАРКИ надпреварата в трети кръг продължават Sopharmacy, Българска ферма на BILLA и HOT FARM. А в СОБСТВЕНИ МАРКИ – ХРАНИ И НАПИТКИ последния етап ще оспорват Happy Bar & Grill, K-Classic на Kaufland и Spetema.

В раздел ДОСТАВКА НА ХРАНА на финал за поредна година отиват happy.bg, glovo.bg и takeaway.com. А в ПЕРИЛНИ И ПОЧИСТВАЩИ ПРЕПАРАТИ в топ 3 продължават бебо, Perilis и Pur. В категория АПТЕКИ И АПТЕЧНИ ВЕРИГИ надпреварата се води между Sоpharmacy, Субра и АПТЕКИ 36.6 | 366.BG. В топ 3 на ИНТЕРИОР И ОБЗАВЕЖДАНЕ продължават Teka, Еником M и Mondo. В новооткритата тази година категория ЛИЗИНГОВИ УСЛУГИ на финал отиват Интерлийз, Maxo и Amigo leasing.

Класацията се провежда за 14-та поредна година. За разлика от други класации, „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Третият последен кръг ще се проведе в периода 19 – 25 юни, в рамките на който ще станат известни брандовете - финалисти в 14-тото издание на класацията. ТОП 3 марките във всяка категория ще получат статуетка и сертификат за първо, второ и трето място ЛЮБИМА МАРКА във всяка от 44-те категории тази година.

Официалната церемония за награждаването на „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” и бранд мениджърите ще се състои на 28 юни 2023 г., от 19:30 часа.

Често задавани въпроси

Поръчка с Paypal вкл. Кредитни и дебитни карти без регистрация

Epay, EasyPay, ATM (Банкомат), Visa или MasterCard

Куриер и наложен платеж

Банков превод

Мрежа от Каси

Декларация за придружител на непълнолетни

Поръчка с Борика (Кредитни и дебитни карти без регистрация)

Как да разделя билетите си на отделни файлове?

Как да използвам закупен ваучер от Билет Бг

Как да направя поръчка, когато имам Промо код?