Oсвен практическата насоченост на обучението, всеки курсист ще може да се възползва и от опцията за лично менторство от д-р Мариян Генчев, който ще ви помага за вашето личностно, кариерно и бизнес развитие.
Адрес: София, ул. Осогово 30, ет.1 (над партер), офис 203 /до Mall of Sofia и метростанция Опълченска/
Тотално предприемачество – Въведение / Introduction to Total entrepreneurship
– Въведение
– Каква е разликата между лидер, мениджър и предприемач
Модул: Основи на мениджмънта (Hard skills)
1. Управленско поведение / Management behaviors
– Какви качества са ни необходими, за да сме успешни на различните нива на мениджмънта – нисък, среден и топ мениджмънт
– Какви са качествата, които трябва да развием, за да се развиваме в корпоративната среда
2. Провеждане на интервю за работа / Handling job interview
– Как да интервюираме бъдещите ни служители
– Как да се подготвим, за да сме успешни по време на интервю, когато решим да кандидатстваме за нова работа
– Какви са техниките, за да се предпазим от назначаването на хора, които нямат нужната квалификация и мотивация, но са усъвършенствали изкуството за интервю
3. Разрешаване на проблеми и Взимане на решения / Problem Solving and Decision Making
– Как да задаваме правилните въпроси, за да съберем нужната ни информация
– Активно слушане
– Да се научим да приоритизираме
– Да научим служителите си да са по-ефективни в ежедневните задачи
– Как да генерираме повече от едно решение
– Как да се справяме с проблеми в области, в които не сме експерти
– Какъв е нашия стил за разрешаване на проблеми
– Различни техники за разрешаване на проблеми
– Предразсъдъци, които ни влияят при вземането на решение
– Техники за критично и креативно мислене
4. Презентационни умения / Presentation skills
– Как да планираме презентация
– Какви са предизвикателствата по време на презентиране и как да се справим с тях
– Как да задържим интереса на аудиторията
5. Бизнес комуникация / Business Communications
– Как да извлечем максимална полза от всяка среща
– Ефективно използване на времето по време на срещи
6. Управление на времето / Time management
– Как да управляваме времето си
– Kакви са тайните на ефективните мениджъри
– Kак да балансираме work-life
– Как да намираме време за всички важни неща – семейство, здраве, кариерно развитие, пари, личностно развитие и т.н.
– Да се научим да приоритизираме
– Да се научим да казваме “НЕ”
7. Управление на промените / Change Management
– Какво означава управление на промените
– Tайната на мениджърите управляващи екип в среда без стрес
– През какви емоции минаваме при всяка промяна и как да ги управляваме
– Kак да ръководим и мотивираме екип в среда на постоянни промени
8. Управление на човешките ресурси / HR management
– Видове служители и как да ги управляваме
– Управление на служители от различни поколения
– Какво трябва да знаем за тормоза на работното място
– Съкращаване, освобождаваме и уволнение
Модул: Интелигентен Лидер (Soft Skills)
1. Емоционална интелигентност/Emotional intelligence (EQ)
– Какво е емоционална интелигентност и защо е толкова популярно днес
– Каква е тайната на успешните лидери
– Приложение на психологията в корпоративна среда и в ежедневието ни
– Изкуството да сме гъвкави когато комуникираме
– Влияние върху околните, изпозвайки емоционална интелигентност
– Каква е мотивацията, която се крие зад дадено поведение
– Как да комуникираме ефективно с всички хора около нас
– Как да насочваме околните да генерират и взимат решения сами
– Как да комуникираме с различните поколения
– Какво поведение сме си изградили като деца и как да го управляваме
2. Ефективна комуникация и Разрешаване на конфликти / Effective communication and Handling conflicts
– Какви са техниките за ефективна комуникация
– Как да определяме реакциите и поведението на околните
– Как да се справяме с различните характери
– Какви са видовете конфликти
– Как да влияем на дадена ситуация
– Какво влияе на нашето поведение
– Как да отстояваме нашата позиция, без да има губеща страна
3. Изграждане на екип / Building a team
– Как да изградим ефективен екип
– Как да определим различните характери в екипа и как да ги балансираме, за да използваме пълноценно качествата им
4. Мотивация / Motivation
– Какви са факторите, които ни мотивират
– Каква е нашата мотивация и как да определим мотивацията на другите
5. Управление на ефективността и обратна връзка / Performance management and feedback
– Как да задаваме цели на екипа
– Как да подобрим представянето на екипа
– Как да даваме обратна връзка
– Как да се справяме с различни трудни ситуации свързани с управлението на ефективен екип
6. Управление на стреса и Професионално прегаряне / Stress management and Burnout
– Стрес в работната среда – как да го управляваме, за да имаме мотивиран екип
Модул: Бизнес умения (Business Skills)
1. Бизнес анализ / Business analysis
– Какво е Бизнес анализ
– Различни техники за бизнес анализ
– Сфери на приложение на бизнес анализа
– Как да подобрим финансовия резултат на компанията
2. Управление на проекти / Project management
– Какво представлява професията project management
– Какви са най-често използваните методи за управление на проекти
– Какво е Agile и в кои проекти да го прилагаме
– Риск в управлението на проекти
3. Маркетинг и реклама / Marketing and advertising
– Основи на маркетинга
– Как да таргетираме целева категория
– Маркетингови изследвания
– Защо е важно да имаме бранд и какво е бранд мениджмънт
– Какви са различните видове реклама
– Какво означава социално инженерство
4. Финансов мениджмънт и бюджетиране / Financial management and budgeting
– Какво е финансов мениджмънт
– Начален капитал и видове финансиране на стартъп проекти
– Бюджетиране и защо е важно да имаме бюджет
5. Бизнес план / Business plan
– Защо ни трябва бизнес план
– Какви са разлините видове бизнес планове и кой да изберем
– Елементи на бизнес план
6. Стартиране на собствен бизнес / Starting your own business
– Видове фирми, които можем да открием
– Учредяване на фирма – какво трябва да знаем преди да започнем
Модул: Тотално предприемачество (Total entrepreneurship)
1. Разлика между мениджър и предприемач / Difference between management and entrepreneur
– Какви са разликите между мениджър и предприемач
– Какви качества са ни нужни, за да сме успешни предприемачи
– Какъв начин на мислене трябва да развием, за да сме успешни
2. Самоконтрол и сила на волята/ Self-control and willpower
– Самоконтрол и предприемачество
– Какво означава сила на волята
– Как изчерпваме волята ни като основен ресурс за продуктивност
3. Правилно поставяне на целите/ The right way to set goals
– Как да поставяме SMART цели
– Как да определяме и приоритизираме целите си по правилото 5/20
– Принцип на Парето – 80/20 при поставяне и изпълнение на целите ни
4. Влияние, убеждение и манипулация/ Influence, persuasion and manipulation
– Влияние и убеждаване – суперсилите на предприемачите
– Силата на привличането или как да ни харесват
– Манипулацията и какво трябва да знаем за нея
5. Изкуството да продаваме/ The art of sales
– Продажбата започва с първото “не”
– Продажбите не са маркетинг и реклама
– Какви умения са ни необходими, за да сме успешни в продажбите
– Линията на убеждаването при продажбите
6. Бизнес и организационна осведоменост/ Business and organizational awareness
– Търсене на възможности за развитие на организацията и постигане на целите
– Какво означава да правим Benchmark на конкуренцията
– Защо са важни фирмената култура и фирмените ценности за постигане на дългосрочните цели
– Дългосрочно планиране и бюджетиране