Курс - Основи на брандинга

Продължителност

Начало: 2019-09-28 10:00

Място

MG Academy, България, София

За събитието

Практическо обучение в програмата „Стратегически бранд мениджмънт“, модул „Основи на брандинга“.

Казвам се Мария Василева и ви каня да преминем заедно през едно пътуване. Пътуване през дебрите на брандовете и през магията на тяхното създаване. Да имаш собствен бранд е мисия и изключителна отговорност. А за неговото управление са нужни качества и умения, които ще овладеете до съвършенство. Заедно ще отговорим на въпроса, какво е брандинг и дали той има значение само за големите компании, които могат да си го позволят или е ключов за успеха и на малкия бизнес.

В курса ще бъдат разгледани всички етапи и стъпки за правилното позициониране на един бранд, както и факторите, които влияят и спомагат за изграждане силна бранд идентичност, която да е устойчива във времето и да доведе компанията до високи резултати.

Заповядайте на първия модул от Курса по „Стратегически бранд мениджмънт“ – „Основи на брандинга“

Целта на първия модул от програмата е да изгради базови практически и теоретични умения за ефективно управление и развитие на един бранд. След успешното преминаване на обучението, курсистите ще имат структурирани познаняния за менажиране на основните маркетингови процеси и кампании в една организация.

Участниците в него ще научат как да изграждат брандове, които са устойчиви във времето и които остават в съзнанието на потребителите.

Ще придобият умения за създаване и управление на силен бранд, който да изгради лоялни клиенти.

В курса ще бъдат разгледани всички етапи и стъпки за правилното позициониране на един бранд, както и факторите, които влияят и спомагат за изграждане силна бранд идентичност, която да е устойчива във времето и да доведе компанията до високи резултати.

Ще бъде поставен фокус върху най-новите тенденции за ефективно управление на бранд с примери от български и чужди марки.

Обучението включва практически занятия с разглеждане на реални казуси, както и участие на гост-лектори лидери в своята област.

Всеки курсист ще получи ПОДАРЪК – набор от инструменти, които да ползва в практиката си.

Обучението е подходящо за маркетингови специалисти, които имат желание да се развиват в областта, маркетинг и бранд мениджъри с желание да повишат своята ефективност, да структурират и оптимизират работата на отдела си, както и на собственици на малки и средни предприятия, които биха искали да изградят силен и разпознаваем бранд.

Желателно е курсистите да имат минимални познания в маркетинговите комуникации и базовата терминология, но не е задължително.

В края на обучението всеки курсист ще има за задача да подготви самостоятелно курсова работа по зададена от лектора тема.

 

Програма:

Подробно ще бъдат разгледани теми, като:

– Въведение в бранд мениджмънта. Значение и основни понятия. Базова терминология.

– Какво е и какво не е бранд?Примери за успешни и неуспешни марки. Примери за неуспешно наложено бранд позициониране.

– Прилики и разлики между бранд и продукт

– Елементи на бранда. Име на бранда. Ключови параметри и характеристики.

– Ключови характеристики на бранда. Определяне на ключови характеристики, които трябва да притежава един силен бранд.

– Позициониране на бранда. Изграждане на силна бранд идентичност и определяне на концепция.

– Бранд идентичност. Защо е необходима и как влияе на възприятието на бранда? Ценности на бранда.

– Имидж на бранда

– Обещания на бранда. Как да ги изведем и спазваме. Основни грешки, които не бива да допускаме.

– Какво е ребранд?

– Бранд лоялност. Как да изградим лоялни клиенти към нашия бранд?Какво печелят клиентите, които са лоялни към нашия бранд?

 

Възможност за започване на работа: 

Най-добрите ще получат и възможност за явяване на интервю за работа във водещи рекламни агенции, партньори на академията.

Често задавани въпроси

Поръчка с Paypal вкл. Кредитни и дебитни карти без регистрация

Epay, EasyPay, ATM (Банкомат), Visa или MasterCard

Куриер и наложен платеж

Банков превод

Мрежа от Каси

Декларация за придружител на непълнолетни

Поръчка с Борика (Кредитни и дебитни карти без регистрация)

Как да разделя билетите си на отделни файлове?

Как да използвам закупен ваучер от Билет Бг

Как да направя поръчка, когато имам Промо код?