Билети за Двудневен Семинар Организация и планиране на сватби и събития

х-л „Бристол Бест Уестърн”, България, Sofia

Двудневен Семинар Организация и планиране на сватби и събития

Продължителност

Начало: 2024-02-17 10:00

Край: 2024-02-18 17:00

Място

х-л „Бристол Бест Уестърн”, България, Sofia

За събитието

Идеален семинар за всеки, който иска да се впусне в организацията и планирането на събития - сватби, рожденни дни, кръщенета и партита.

В този семинар ще покрием много теми, които ще са ви изключително полезни и които са развити на основа на дългогодишния ни опит в организацията на сватби и всякакви събития. Научете повече за нашата работа и стил на: www.2elshi.com   

    • Създаване на стил – откъде да намерим вдъхновение и как да решим кой стил на работа е най-подходящ за нас?
    • Колко голям искаме да е бизнеса ни и с какво точно ще се занимаваме – декорация, цялостна организация, флористика. Локален ли ще е бизнеса или в цялата страна? Организация на събития в чужбина.
    • Легалната страна на нещата – фирми, самоосигуряващи се лица, данъци, законодателство, осигуровки и т.н.
  1. Работа с клиенти:
    • Комуникация с клиента – първа комуникация след получаване на запитване, поддържане на интерес, комуникация след оферта, след договаряне и по време на подготовката, в самия ден на събитието и последваща комуникация след приключване на работа. Консултации. Мостри.
    • Изграждане на цялостна концепция и тема с клиента. Проекти.
    • Как да разберем вкуса и чувството за естетика на клиента и как да го приложим в работата си. Психология на клиента.
    • Как да се справяме с проблемни и капризни клиенти.
  2. Оферти и ценообразуване:
    • Създаване на най-добрата оферта – как да правим оферти, стандартна оферта, модифициране спрямо желанията на клиента, значението на първата оферта.
    • Ценообразуване – как да ценообразуваме, как да изчислим материали, труд и какво да вземем под внимание, проучване на пазара, доставчици.
    • Договаряне на бюджет с клиента.
    • Капаро - кога и какво капаро да поискаме.
    • Планиране на финансовата страна на нещата.
    • Закупуване на материали, наем на оборудване и поддържане на инвентар.
  3. Организация и планиране:
    • Процес на организация и нуждата от контрол и планиране.
    • Как да планираме всеки аспект от организацията преди и в деня на събитието.
    • Работа с график и точно определяне на времето, нужно за декорация.
    • Работа в екип и разпределяне на задачи
    • Справяне със стреса.
  4. Работа с колеги:
    • Партньорства и препоръки на колеги. Създаване на мрежа.
    • Комуникация преди и по време на събитието – кетъринг, Dj, фотограф, флористи, сладкари, локация.
  5. Реклама и маркетинг:
    • Как да си търсим клиенти и силата на препоръките. Идеалният клиент.
    • Канали за комуникация, социални мрежи, места за рекламиране
    • Участия в изложения
    • Важността на снимките, фотосесии
    • Реклама, маркетинг план
    • Сайт и брандиране
    • Рекламни материали

снимка: Veronica Lubenoff Photography

Продължителност: 2 дни
17-18 Февруари, 10:00 - 17:00 часа
В цената са включени кафе паузи, вода и канцеларски материали.
Организатор и лектор: Ралица Демирева
Двете елши сватби
www.2elshi.com